torsdag 22 januari 2009

valetkvalet

vardagsdrömmarna känns så närvarande men ändå så långt bort..
tänk, snart har det gått 1 år sedan jag tog studenten och det har hänt en del på vägen hit !
jag har börjat kolla på utbildningar men jag vet inte vad som skulle passa mig.. jag har några alternativ, eller nästan för många för att veta vilket jag ska välja..
men det är så svårt att veta och sen måste man ju tänka på om man vill plugga i örebro eller om man ska röra på sig inom landets gränser
många frågor och balansgången känns tung ibland

2 kommentarer:

Anonym sa...

Know the feeling! Ja ska söka jobb snart..vart, vilket???!!! Men d brukar bli bra till slut..:)

Anonym sa...

izza: åh lycka till ! det måste nästan vara ännu tuffare att söka jobbet haha, den situationen som du är i nu lixom ! men som du säger, allt kommer gå bra och fixa sig (: tänker på dig