måndag 6 juni 2011

hollywood

jag är i en bubbla just nu!
semester, cruisat runt i en vecka i los angeles!
san diego var fantastiskt, dissar nog Beverly hills för ett trevligt hus på coronada i deigo trots allt!
henrik är på så varför inte göra ett kap här och nu? :)

och HELLO! universal studios gick inte av för hackor!
så idag har jag alltså bl.a hängt på wisteria lane, jag blev alldeles till mig som den desperat-tok jag är!
även en helgalen simpsonstur, i det så kallade krustyland, var en av favoriterna idag!

och så en fanfar för min bror som fyller år idag! (eller om det var igår, inte sån bra koll på tiden over here)

2 kommentarer:

Karin sa...

men ooh wisteria lane :D wow! JAG är AVUNDSJUK! Keep living the dream gumman! Det är du värd! PUSS

Jenny sa...

Vad härligt! Njuuuuut! Pussåkram!