onsdag 30 april 2008

valborg

högtidernas högtid, eller inte.
har inte alls peppat, inte ens fixat förköp till folkan13, lindes nya hängställe trots att alla mina kompisar ska dit.
en anledning är att jag jobbade fram till kl 19.30 men en raggardusch funkar alltid, sen upp till emma holm som bjöd på en mysig förferre med mycket folk, kubbspel och grillning i goda vänners lag, inget man tackar nej i första taget.
trots detta sitter jag och myser med apelsin och ett stycke henrik intill mig framför en fotbollsmatch, torra som vi är men tusan, nu känner jag hur det rycker i partynerven.
ser verkligen fram emot nästa studentfest om exakt en vecka, tagga !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har missat att det är studentfest ju, nu på onsdag? Tema?

Anonym sa...

Ja då det kommer! Jag ska bara se till att hitta någon med snabbt bredband så att man får upp allting lite snabbare än på ett dygn...