onsdag 23 april 2008

vårfeeling

hittills har jag hunnit med mycket och lite till känner jag.
i måndags kväll firade jag & mina tanter solens ankomst i form av en liten grillade-marshmallows-och-chips-cermoni i malins trädgård, det var mys!
efter det har de bara rullat på, i går kväll hängde jag med världens bästa izzy på strandpromenaden, slukade en glass för att sedan hem och sitta i fotöljen mellan 21:oo-22:oo, heligaste tiden på veckan - desperate housewives !

skrev dessutom svenska nationella hela dagen idag, skulle förbereda mig på ica igårkväll med att skaffa utrustning i form av mat, plockar för glatta livet allt jag kommer åt i min lilla röda korg. först när korgen är full inser jag att jag för det första aldrig kommer äta upp det och för det andra kommer jag inte ha TID att äta. sagt och gjort, jag la tillbaka i stort sett alla matvaror och idag hade jag endast en banan och en loka med mig till skrivningen. Tack och lov för det, jag och desi satt längst av alla på hela skolan och utnyttjade tiden gott och väl, dessutom rörde jag varken bananen eller vattnet.
på eftermiddagen svängde maja&emil förbi, studsmatta och glass på stan var det som gällde idag.

förhoppningsvis fortsätter den här solskensveckan i samma härliga anda, utöver alla roligheter har jag lite annat dumt plugg som jag måste ta itu med. längtartillhelgen

Inga kommentarer: