lördag 7 februari 2009

äntligen helg

wow vad en helg kan få en på bra humör !
stängde igår kväll och försökte under dagen få ihop ett tjejgäng men det slutade med att malin, underbara malin kom och stod för min fredagsunderhållning !
vilken kväll !
jag är så glad att hon kom, vi höll igång med allt möjligt, kort skratt prat tv, till kl 3 inatt så nu känner man sig en aningen trött.. vi talade om allt -framförallt framtiden och jag taggar.. det gör jag verkligen !

snart är det dags för ett litet jobb-pass, sen ska vi bara njuta av lörd kvällen . H ska fixa gott lördags käk som vi ska mumsa på framför melodifestivalen och sen ska jag ut på gallej med lisa johanna & filippa till det nya stället Thao på stortorget !

imorgon blir det en lugn dag, vi ska hem till linde och bli bjudna på god mat, skratt och en spelrunda eller två med familjen :) saknar dom för mycket ibland :)

over&out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vi saknar dig, det vet du! Jag däremot längar tills jag ska få komma till dig snart:)

Anonym sa...

åh, du får tala om hur thao är - måste ta mig dit någon gång :]