tisdag 10 februari 2009

veckorytm

jag har precis vaknat, skönt med en sovmorgon faktiskt !
den här veckan kommer kännas lång trots att jag är ledig i helgen men jag stänger alla kvällar så vi får se om jag överlever.

träffade karin & frida igår, det blev en sväng på ikea och sen en skön fika inne i stan !
välbehövligt att träffa dom tjejerna !
vi åker ju snart, längtar oss febriga verkligen. planering hit planering dit.
sen lyckades vi komma fram till att vi sitter i ungefär samma sits allihopa och vi vill ta oss ur den på ett enkelt och smidigt sätt men det är inte alltid så enkelt som det kan låta ...

back to reality, idag står jobb på schemat och egentligen borde man ta sig ut i vintervärlden men jag orkar inte.
just nu skulle jag kunna döda för att få vår sol och grus. (okej inte döda då men spola fram tiden eller något sånt)

1 kommentar:

Anonym sa...

hörredu, madame! när ses vi? :D