tisdag 20 juli 2010

barbeque

idag slutade jag kl 14, suuuuupersweeeet :)
hem och dona lite innan sofia och alex kom förbi på grillkväll hos oss! väldigt mysigt och trevligt var det! :)

imorgon är jag helt ledig, förmodligen blir det en sväng om på ritz med mina jobbchicks när oskar linnros intar scenen! schyrrebyrre med inträde, tapas, ett glas vitt och skönt häng! det tackar man inte nej till!

förövrigt är hösten lite oklar, har kommit in på det jag har sökt men magkänslan säger något annat! borde lyssna på den för en gångs skull..men snäll någon, säg åt mig vad jag ska göra! jag behöver direktiv :)

2 kommentarer:

Karin sa...

hihi och jag ska äta tapas och dricka vin i BARCELONA ;) sorry var bara tvungen! vad säger din magkänsla vännen? vad har du för planer? saknar dej! puss

elina sa...

haha såklart slår barcelona örebro, jag ger mig ;) ni får ha det underbart! bästa sommarstaden tycker jag! det känns som jag har massa planer, vi får styra upp där göteborgshelgen och snacka igenom allt! i need advice! <3