söndag 19 december 2010

fjärde advent!

igår körde vi julbord på bern hotell med bikbok-tjejerna, så trevligt!
jag blev proppmätt, det är så det ska vara på julbord :)
medan de andra tjejerna stapplade iväg i snön mot dans och festligheter gick jag hem och la mig! kul? nej men åh så nödvändigt!
jag somnade direkt i soffan, henrik väckte mig efter två timmar och hjälpte mig till sängen, var helt borta! varm som tusan samtidigt som jag frös äckligt mycket!
jag sov med två täcken och en filt i 13 timmar! tror det var räddningen från att vara sjuk i jul så idag känner jag mig mycket bättre!

en lugn och skön söndag med en vända på stan för att inhandla lite julklappar!
nu sitter vi bänkade i soffan med ljusen tända och clementiner och chokladtryfflar (måste tilläggas - som jag gjort själv) att mumsa på!
dags för en rulle innan finalen för damerna drar igång! heja heja!

1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Det var ett smart val av dig att inte följa med tjejerna. Tråkigt jo, men man ska vara rädd som sig själv med.

Ta hand om dig och så önskar jag dig och Henrik en riktigt God jul!

Kram ♥