onsdag 22 december 2010

julhets!

"städa städa varje fredag och så varje jul - det tycker jag är kul
aldrig mörda på en lördag för det verkar skumt, det tycker jag är dumt
men på söndag ska jag skynda, och måla köket gult, fast det tycker jag är fult"

jag kör en pippilångstrump-variant och sjunger för full hals medan jag gör skinande rent här i lyan!
på julafton bjuds det på jultårta och julkaffe här för minisläkten innan vi drar oss bort till linde!
aah jag vill ge mina julklappar nu, är supernöjd med alla!
utom till mamma, varför är mamma svårast det här året!? hon har alltid varit enklast alla andra år :)
sen ska jag ju inte sticka helt under stolen med att jag är riktigt nyfiken på vad jag själv får! jag vill ha julafton NU! :)

annars är jag ganska stressad och det känns som att jag har tusen grejer att göra inför imorgon! vart tog tiden vägen?

Inga kommentarer: