måndag 18 juli 2011

lovvedovve!

älsklingslovisa fyllde 18 år så jag gjorde en spontanare och bokade ett urmysigt rum på ett pensionat på söder och drog med henne på roadtrip till Sthlm!
toppendagar, strosat runt på söder, shoppat lite, hängt på mariatorget, lovisa käkade sushi för första gången, vi dejtade debbie för en utgång också och dansade loss på sture P! fina grejer :)

annars går helgen alldeles för fort som vanligt, men tiden räckte även till för majamys i fredags, första kebabtallriken på evigheter, några glas vin och lite v.34-planering :)
söndagskvällshäng hos hurtisen också med några av mina fina tjejer!
tedrickande, framtidssnack och taktikupplägg för fotbollen nästa helg! tjejlaget är vassa i år ;)

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja kebab borde du äta, du ser ju helt svältis ut! Du är tametusan den enda jag känner som gått NER i vikt i Amerikat. Det har aldrig hänt mig, kan jag säga. Tvärt om! :) Ses kanske nästnästa helg istället då? Kram!