måndag 11 juli 2011

på hemmaplan!

det var dags att möta verkligheten igår, fabriken och jag kl 14-22!
men det flöt på ganska bra, mycket nya sommarjobbare vilket var kul, hoppas vi blir ett bra gäng! saknat många på jobbet iaf så det var fina återseenden :)

men skulle väl egentligen inte ha något emot att strosa runt i west village lite till, typ kanske hela livet? avslutningen i NYC var toppen, jag älskar staden. Måste dit en gång till, och då ska jag dit för att BARA shoppa haha.
våra väskor var inte att leka med på vägen hem, böjd som en krokig gumma var jag och tre väskor handbagage smugglade jag med, alla var inte i samma size dock, en var ju en handväska men skönt att de inte sa något!
hann noja mig ett bra tag och hinna packa om väskan ett antal gånger så jag skulle kunna pressa ner något iaf, om jag skulle bli tillsagd!

vi har haft bästa finaste resan! jag är så glad och nöjd över att vi kom iväg :)

Inga kommentarer: