måndag 17 mars 2008

måndag

jag är helt färsk som bloggare med blandade känslor. skeptisk till att en blogg är något som folk orkar läsa, ingen är speciellt intresserad av vad andra gör egentligen men...
va tusan. blogg är inne, blogg är grejen. jag är ingen som bangar i första taget inte

kick-boxning stod på schemat idag och det tog ifrån mig mina sista krafter som jag hade tänkt använda till skolarbete senare ikväll. synd för mig, då blir det blogg och youtube istället !

ny vecka med blicken inställd på påsklovet. ahyeah

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är intresserad av ditt liv ;)
Ja jag märkte den inte ens förens det verkligen kändes som att ni stog och hånlgade med mej. äckligt tycker vissa men jag gillar närhet, speciellt från dej elina

elina sa...

sofia din sköning, imorgon är det mys för hela slanten - och mat dessutom, vilken bonus !