måndag 31 mars 2008

vipkväll

jullebulle kommer hem från växjö och hade fixat vipbiljetter till frimis åt mig&maja i fredags, vilken kvinna !
vi har tillsammans inte hunnit ägna en ända fredagkväll åt dans efter jag fyllde 18 barrar som vi verkligen inte är stolta över. vips så var julle i växjö och när hon väl återvänt över en helg har vi härjat likt vildar på hotellet - men det är inte riktigt samma sak.

men fredagen, det var kvällen, kvällen vi alla tre har väntat på och vi skulle skaka våra lurviga för kung&fosterland.
jag som hade sett fram emot kvällen så länge, trots att jag hade dragit på mig en rejäl förkylning (som gjorde att jag skulle velat ligga nerbäddad framför grande final i let'sdance med en påse chips och ett stycke henrik intill mig) envisades jag med att gå.

väl på plats moffade vi i oss varsitt jättelass med taco, pratade strunt med milli, frida & ewe men efter det höll jag på att dränkas i mitt eget snor.
tack för mig och maja, julia vinkade av oss och vi konstaterade att kvällen blev ett totalt misslyckande om vi skulle gå efter planeringen som inte höll.

mat-tinas dödshopp på youtube fick avsluta vår kväll hemma i soffan,
jag ska bli som mat-tina när jag blir stor.

Inga kommentarer: