torsdag 25 september 2008

stängning

jag överlevde min första stängning på bik bok !
dock kände jag mig inte helt bekväm när telefonen ringde stup i kvarten samtidigt som jag skulle försöka hålla koll på dagskassan och alla tusentals papper som ska fyllas i.
mellan varven var jag tvungen att ringa camilla, som för övrigt är världens bästaste chef, för att fråga om hur var när och varför vissa saker bör göras.
att svettas, stressa upp sig över småsaker och ringa chefen hör nog till skulle jag tro.

nu är jag äntligen hemma och mina fötter mår inte så bra efter ett arbetspass. dessutom har jag hunnit med att ringa några viktiga samtal idag, talat med farmor, spenderat lite löning på onödiga grejer från ikea & syndat på max så nu är det läge för en kopp te och lite skön musik !

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag väljer att kalla dig duktig! hur känns det nu? är det kul? :D

Jenny sa...

så ja, nu börjar det likna nått mitt barn. bloggning är bra för själen! och du är så duktig så! jag vet ju var jag ska shoppa när jag är i örebro ;)

SofiaCampbell sa...

Det känns bra att du är igång igen måste jag säga. Det är lättare att hålla kolla på dig då haha. Synd att du inte jobbade i lördags när jag och Alexander var där, men det kommer fler tillfällen!