torsdag 25 september 2008

vuxenliv

ännu en gång, ska jag försöka med bloggandet!
jag får skylla på att jag har haft sjukt mycket för mig på senaste tiden att jag inte hunnit.
det tar tid att komma in i vuxenlivet, på riktigt alltså!

det har hänt en del under tiden jag glömt bort bloggen, men nu ska jag försöka skaka liv i den igen.

btw, är det någon som sagt att jag har
  • fixat jobb på bik bok? kom och handla på marieberg för tusan
  • kirrat driving licence? sjukt nice trots att jag typ är sist av alla 89.or att fixa det, men bättre sent än aldrig som jag brukar säga
  • blivit storstadschic i örebro? kom och hälsa på mig på karlslundsgatan (:
  • klippt av mig mitt lång hår till en mer kortare, page-aktig frisyr?
  • färgat ögonbrynen?
  • okej. nu börjar det spåra ur med viktig information

jag återkommer när det händer något intressant i mitt liv igen. typ att jag ska stänga för första gången på bik bok ikv, men juag försöker intala mig att det kommer gå bra. trots att jag är ensam i butiken. trots att jag bara har en timme på mig, sen stänger marieberg in mig. det kommer gå bra!

Inga kommentarer: