tisdag 30 september 2008

morgonpigg

jag har varit igång ordentligt sedan jag skrev sist.
under helgens gång har jag hunnit med att vara aktiv på ett bröllop, aktivt mätt alltså!
henriks kusin gifte sig och det spelar ingen roll vem det är som gifter sig eller hur omgivningen är, jag laddar alltid upp med näsdukar och dom kom väl till användning.

helgen bjöd även på en tur upp till sthlm i min lilla märta, skönt att äntligen få ha henne för mig själv ! jag var konstant mätt, shoppade men mest åt mina bortskämda småsystrar som fick allt dom pekade på och så fick jag känna på hur det är att fickparkera i den större storstaden. coollugnt

back in örebro, hjälpte henriks syster att flytta igår och vara barnvakt. hela dagen passerade och vi firade deras nya hus med en pizza men sen fick jag nog och träffade julia (:
fika, godkännande av mitt nya place, idol, godis & seriepremiär av desperate stod på schemat, väldigt mysigt var det att träffa henne innan hon sticker till NZ. jag är inte avundsjuk, nej nej.

nu är det dags att styra ut märta för att jobba till sig lite money!
see yoo folk's

2 kommentarer:

Anonym sa...

så, du har till och med bil? nu är det jag som blir avis!

och himla modigt att åka bil i sthlm! nu ser jag upp till dig!

Anonym sa...

Hej city-chic. Det är trevligt att du skriver lite, då har ngt att göra i mina arbetslösa dagar ^^