torsdag 1 april 2010

en grå värld

regn regn regn, vaknade av att det smattrade mot rutan vilket iof var väldigt mysigt!
men man blir inte sugen på att göra något alls, och det dåliga vädret för med sig ett slags missbruk av te!
ända sedan jag blev förkyld har jag hinkat i mig te, jag skulle nästan kunna säga att jag blivit beroende..
jag har en kopp med mig vart jag än är i lägenheten
jag har aldrig varit överförtjust i te men det har sin charm
men man kan få gula tänder av te har jag hört?
jag tänker undvika att gå ut idag, bara stänga mig inne under täcket med mitt te..ja så får det bli!
fast nu kom jag på att det är scrapträff ikv, haha en slags syjunta med massa kvinnor som fikar och kacklar om det ena och det andra samtidigt som de scrappar, det är henriks syster som har värvat mig i klubben. så alltså måste jag gå ut

2 kommentarer:

Jenny sa...

Men herregud, varför har du inte sagt att DU OCKSÅ boggar vännen! Jippi! :) Jag klickade mig precis in, så nu har jag massor att läsa! :) :)
PUSS och KRAM!!!

sofia sa...

hon och jocke har skaffat ny lägenhet. =)