tisdag 6 april 2010

nyvecka

helt galet har det varit på jobbet under påsk så igår var jag helt död. låg i soffan hela kvällen, var otroligt välbehövligt!

idag var det skoldags igen, jag cyklade till uni vilket är värt en applåd tycker jag!
trots att håret inte låg som jag ville ha det och jag luktade svett efter min lilla cykeltur skaffade jag nya kompisar, mot alla odds verkar det som men ibland lyckas jag.
jag tvingade iof dem att bli min kompis, inga alternativ här inte! ibland måste man ta egna initiativ för att något ska hända, ett riktigt skönt gäng iaf som fastnade i f-huset med kaffet i högsta hugg och svamlade om precis allt! vi tog bland annat ut vår aggression över vår skeva seminarieledare som hade dubbelbokat sig idag vilket inte förvånar oss ett dugg. vi kom fram till att vi redan nu kan dra slutsatsen att den här kursen kommer fortsätta på samma oseriösa sätt! vi kan inte kräva sidhänvisningar heller vilket kommer göra mig antingen jätteambitiös och läsa varenda sida i kurslitteraturen eller så kommer jag inte göra någonting. det återstår att se vad jag väljer men för tillfället känner jag mig inte sugen på att göra någonting alls.

har alltså inte fått något relevant gjort idag förutom att häva i mig kaffe med nya vänner och tagit en lång skön promenad! fin dag med andra ord!
snart kommer min h hem, det blir också fint :)

Inga kommentarer: