söndag 18 april 2010

nu är det sönd kväll och här ligger jag, helt däckad! måste ju för säkerhetsskull nämna att torsd med klass 4b gick hurbrasomhelst. så att ni inte tror någonting annat menar jag! lite småsnack i början men vem vill väl inte testa vikarien? full förståelse för det men visade ändå vart jag tyckte gränsen gick och vilka kids! de lyssnade och var hur duktiga som helst! jag blev supertaggad på att bli klar, vilket var ganska positivt. då har jag nog valt rätt trots allt, iaf om man ska gå på min torsd-mag-känsla.

och inte nog med det, förskoleklassens söta guldklimpar kom fram till mig i matsalen och frågade "vart jag hade tagit vägen? jag hade ju bara försvunnit! vad fräckt, men jag kunde väl komma till dem på eftermiddagen? nehe jag skulle ju vara hos en annan klass, men om jag kanske kunde komma imorgon då? nehe jag gick ju faktiskt i skolan också för jag skulle ju bli lärare och jag var ju 20 år men då kanske jag kunde bli deras lärare när dem började 1an på hösten? nehe då går ju jag fortfarande i skolan, jajustja, MEN jag kanske kunde komma och vara deras fröken imorgon?"
sjukt söta, det är ju värsta dilemmat att välja vilka årskurser man vill vara i :)

igår var jag på scrappingmarathon här i örebro, vi höll på heeela dagen, från 10-21 och ändå hann jag bara göra iordning 3 st! fatta vad tid det tar, jag är så otroligt petig och kan sitta i typ 1h och fundera över om kortet ska ligga 1 cm mer åt höger eller vänster haha! thats me
idag har jag hängt i köping och lyssnat på musikalen som mami är med i, sen gasa iväg i en hejdundrande fart till marieberg galleria som det så fint heter och jobba till mig lite fina pengar! det fina

2 kommentarer:

Karin sa...

bilder på ditt scrappande önskas ;)

elina sa...

nja, vi får se! beror på om jag är nöjd med något haha :)