tisdag 17 maj 2011

13

tretton dagar kvar, sinnes!
nu ligger vi i stenhårt med träningen haha, känner på mig att det kommer bli en hel del snabbmat alltså!

henrik åker till fellingsbro idag och ska hänga lite med nykomlingen Alexander, jag vill också följa med och snosa bebis men jag jobbar eftermiddag så det får bli en annan gång innan vi åker!
han är iaf såå fin! verkligen baby-boom på henriks sida alltså! :)

har bokat tåg till debbie till helgen, vi ska ha en mysfredag och grilla, uppdatera och bara vara! hur underbart? väldigt underbart! :)
på lörd glider jag till "älsklingstuna" och firar farmors 77 år! jag vill också vara ett maj-barn! finaste månaden.

1 kommentar:

SofiaCampbell sa...

Åh det är inte mer än 13 dagar kvar alltså? Då börjar de dra ihop sig! Vi får försöka ses innan ni drar iväg! Kram