söndag 29 maj 2011

TVÅ!

nu var det visst söndag igen och här står vi, fullt utrustade för en 6 veckors vistelse i stora amerikat? I guess so..
helgen har spenderats i lindesberg, grillfestat med ett härligt gäng och dansat av mina tjejer ordentligt! det var helt enkelt på tiden med en husfest igen:)

jag har firat mors dag och lite kvalitetstid på det, en fika på plantmarknaden och en sväng på lilla staden!
sen hade vi systerkväll i fredags, very mucho mys och bror har kollat på lägenhet i öre som jag hade ett finger med i spelet, håller en tumme för att allt går vägen! :)

nu har jag vinkat av la familia, dragit igång USA-listan så nu virvlar vi runt här hemma, i full färd med att städa!
ta tag i packningen också kanske, jag brukar ju alltid köra en sista-minuten men den här gången kanske man ska ha lite framförhållning?

inatt kör jag sista arbetspasset, crazy!
tänkte fira det lite och bjussa på kaka, för att mina arbetskamrater är så bra!
lovee

Inga kommentarer: