torsdag 12 maj 2011

om sanningen ska fram

allt går fort fram nu!
livet känns spännande, overkligt och förväntansfullt. blandade känslor.
men jag trivs, tror jag. det visar sig

nu är det inte långt kvar till USA iaf!
det går läskigt fort alltså, maj månad? bästa månaden på året och snart är den slut för den här gången..
men det betyder ju bara att vi har en helt sjuuk resa att ta tag i när juni tar över stafettpinnen!
vad roligt vi kommer få! :)
vi räknar dagarna och skriver ner allt vi ska göra..iiiih!
henrik har lyckat få tag på biljetter till jay leno, vilket betyder STARSTUCK!
när vi har bilen i cali så ska vi verkligen ut på KÄNDISSPAN haha!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Så länge du mår bra är jag nöjd!

Ett tips från tanten som är så gammal att hon redan gjort allt: biljetterna till Jay är ingen garanti för att komma in, de ger ut mer än vad de finns plats för för att garantera att det blir fullt. Och för att få ta hand hand måste man vara en av trettio av de första tror jag. Fast det var ju på "Late Show" det kanske är annorlunda nu... Och passa på att ta touren av studion också, där får man se MYCKET! Vi fick också träffa skådisarna ur "Days of our lives". Inte så hett för mig då jag inte ser på det, men ändå... Ring mig om du vill ha kändisspottingtips! :) kram!

Jenny sa...

Det jag menade med Jay är KÖA! Om ni är där tidigt är det ganska säkert att ni kommer in! Kram igen!