måndag 22 augusti 2011

måndag igen!

en fin, men kort, helg har passerat!
lyckad fredagskväll på grekiska kolgrillen med mina fina örebro-tjejer!
vi stank vitlök från all tzatsiki vi slukade, fnittrade och pratade om allt möjligt.
det spöregnade hela dagen i fredags så det var sjukt mysigt att sitta inomhus i flera timmar och bara vara med dem. :)

i lördags hjälpte jag mami att måla och rensa i vardagsrummet. vilken förändring det blir, när det blir ljusa väggar. får hoppas att tapeterna är på plats till nästa gång jag kommer hemåt. mamma är så duktig! :)
på kvällen gled jag neråt till en rejäl förfest hos fridus med mycket nytt och onytt folk, alltid trevligt med båda delar! :)
vi dansade vidare mot sista parkfesten på kvällen och avrundade med fint häng hos sjökan!

nu är verkligheten här igen, välkommen vardag!
har avverkat min första natt på väldigt länge också, cred till mig för det!
sist jag jobbade natt var innan vi drog till usa, med andra ord en hel sommar tillbaka.
men jag deppar inte för det, planerar b-dayparty och ska se en bio med lillasyster nu! inga fel det inte :)

Inga kommentarer: