tisdag 30 augusti 2011

b-day

i måndags så fyllde jag 22 år, värt att nämna känner jag.
en annan sak som är värd att nämna är att jag känner ett lugn inför att fylla år numera, tror det handlar om att jag börjar bli gammal och mogna lite.
fast jag älskar ändå att styra lite festligheter, har sagt i tre år nu att
- "nästa år ska jag inte han något!"
joooomenvisst! jag ställde till med kalas i lördags, TACK! det var den bästa lördagen på länge :))

i alla fall, var hemma i linde och firade mig lite med grillning och tårta i söndags.
åkte tillbaka till örebro för att jobba i måndags, då hände det en dålig sak, och många bra saker.
den dåliga är att jag inte hade ett riktigt bra grepp om min iPhone när jag skulle öppna en bildörr (fråga mig inte!) så jag tappar den och får fetaste sprickan över hela skärmen. mindre kul men eftersom det är min födelsedag är jag glad ändå.

de bra sakerna kan jag inte räkna på bara en hand, det var någon som hade satt upp en chokladkaka på mitt skåp på jobbet (you know what I like), sen fick jag skönsång av alla på jobbet (älskart) och så bjöd jag på tårta!
som sagt, jag gillar ju att fylla år ändå! 8)

Inga kommentarer: