tisdag 16 augusti 2011

sextonde augusti.

idag firade jag 1-årsdag på jobbet, det var en fin dag med mycket skratt.
dunderdiggar mina arbetskamrater!
jag kan inte förstå att ett år har seglat förbi så smidigt. mycket har hänt, mycket mer ska hända innan det här året är slut. men min stoneridge-tid har varit fin hittills :)

just nu är mitt liv så sjukt oklart samtidigt som jag vet precis hur jag vill ha det. och så ska jag få det, vägen dit känns bara lite jobbigt lång just nu!

trots att mina jobbpales är guld värda, jag har fast tjänst och vet vad jag får varje månad så kan jag inte sticka under stolen med att jag vill iväg.
jag längtar efter bara ben. sol. värme. bad. härliga människor. fest. utflykter. fräknar. läsning. klänningar. hav. rufsigt solblekt hår. parasol. vind. äventyr.

Inga kommentarer: