torsdag 15 september 2011

bring it on hösten!

lindemarken nalkas på fredag, och då mina vänner. då finns ingen återvändo!
hösten är verkligen här. och det har verkligen gått fort.

från att lyft till landet over there! och spenderat riktigt fina sommarveckor till att komma hem och slita som en varg blandat med mysiga sommarkvällar, både ute och inne, så är det ett faktum att hösten har tagit över nu.

mig kvittar det egentligen, sommaren är ju sommaren men hösten har sina fördelar och jag tror det kan bli en pangbra höst!
mycket tid kommer gå åt till den där matten (mycket tjat om den nu känner jag), pyssel i nya lyan, brorsan flyttar in till örebro så det lär bli mycket kaffe hos honom! :)

för att inte tala om en bautafest jag och lisa planerar att ha, bara för att vi gillar det och bara för att min höst slutar den 7 november!
jag har ju lixom fetaste resan bokad då! jag är nöjd och sjukt redo för äventyr!

Inga kommentarer: