onsdag 21 september 2011

höstens kontraster

regn regn regn hela veckan lång och så på min sista arbetsdag strålar solen. underbart:)
det är så jag vill ha hösten, med kalla och soliga höstdagar. då älskar jag hösten och önskar den kunde stanna för gott (men bara nästan).

dags att pallra sig upp på stan en sväng, ska möta upp lisa och ta passfoto till visumet vi ska skicka till tanzanias ambassad i början på nästa vecka!
nu börjar vi verkligen ta tag i det här på riktigt. känns väldigt overkligt men hur taggad? RÅPEPP!





/bara 46 dagar och 1104 h kvar <3 countdowngirls

1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

När hösten visar sig från den sidan, solsken och klar/kall luft är den underbar. :)
Jag gillar också hösten, fast jag gilar nog den även när det är lite grått och trist... fast då vill jag ju helst vara kvar inne/hemma och mysa med raggsockor och en kopp te. ;)

Härligt att åka iväg till Tanzania, hoppas ni får det riktigt riktigt trevligt! ♥