måndag 5 september 2011

sköna söndag!

efter en hård helg med båda guldfest med jobbet på fredagen och minikräftskiva hos lisa var jag ganska trött igår.
var upp på stan en sväng och hängde på adam och päronen för att kolla in en lägenhet som blir hans den 1 okt. yippie yayey! så glad för hans skull :)

därefter blev det helmysig fika och bio med lina. somnade dock under filmen men det var ganska skönt, ett tecken på att jag var ganska slut. börjar man bli gammal?
H och jag tog sedan tag i den här så kallade träningen som inte blivit av ända sedan vi åkte till USA..pinsamt kanske men jag känner mig ändå nöjd över valet att inte prioritera träningen under sommaren. jag står på mig för det har varit mycket roligare att unna sig att sitta på uteserveringar, softa vid slottet och i parken ist för att släpa sig till ett instängt och varmt gym. så det så.

efter träningen belönade vi oss med hämtmat från saigon och en (sådär tyckte jag, bra tyckte henrik) svensk rulle. vi är nöjda med söndagen.

tack för den här gången!

Inga kommentarer: