måndag 17 november 2008

åh vad jag har älskat den här helgen, särskilt lörd som bjöd på lite jobbtimmar först, sen bar det först iväg hem för att köra en raggardusch, fräscha till sig lite och sen bokstavligt talat stappla sig bort till Bik Bok på köpmangatan där festen redan var igång !
alla var supersnygga, välkomst drinkar, babbel, skratt, toalettbesök, lekar och självklart testade vi massvis med kläder!
sen drog vi iväg till klaras, ett riktigt stort gäng tjejer var vi som alla fick gå in vip, gratis garderob och drinkar, dansade så svetten rann och tårna blödde hela kvällen lång på bottenvåningen och burger king efteråt var självklart - I love bik bok (:

sönd - trasiga fötter, både skavsår & blåsor härjade vilt men till jobbet skulle jag! när jag kom hem hade raringen storstädat hela lägenheten och börjat på en fruktsallad. vi fick besök av henriks syster och hennes man som hjälpte oss att äta upp fruktsalladen, te & mackor men mellan varven hann vi med lite spel.
jag hatar att jag är sämst men jag är ingen dålig förlorare :)

nu har vi iaf börjat flytta hela butiken eftersom det är en enda stor byggarbetsplats på marieberg så vi ska få nytt - finally :) vi fick dessutom sluta tidigare så jag & lisa & emelie tog en fika på espresso house och kacklade om det mesta, en fin eftermiddag!
dags att fixa lite matlåda tills imorgon, hejs

3 kommentarer:

SofiaCampbell sa...

Kan tänka mig att du var ursnygg i dina pumps!! Mindre kul med blödande tår dock haha. Taggad inför fredag nu då?
Kraam!

SofiaCampbell sa...

Klart att vi ska sitta brevid varann i bussen! Det blir livat!

Michelle sa...

I natt drar vi!! YES!!! Ska bli sååå himla KUL!! Pöss!