lördag 15 november 2008

novemberdag

jag var ledig igår, det var tänkt att sofia skulle komma in och vi skulle göra ikea ihop men hon skulle iväg och jobba så fredagsplanerna ändrades till en heldag i majas soffa under täcket! vi moffade i oss en god frukost och sen låg vi hela långa dagen framför desperate med persiennerna neddragna och ljus tända i vardagsrummet! såå mysigt medan man hörde hur regnet smattrade! det är så en novemberdag ska tillbringas!
sen blev vi bjudna på tacos hemma hos oss som H hade slängt ihop så vi kunde inte avsluta kvällen på bättre sätt (:

idag är en ny dag med nya möjligheter, en klarblå himmel som väntar oss till skillnad från gårdagens gråa trista . en promenad innan det är dags att hänga lite på bik bok i några timmar men sen är det fiesta med jobbet (:
vi ska ha jeans/jack-kväll på köpmangatan med hela gänget och sen blir det utgång, riktigt efterlängtat och roligt ska det bli :)
min outfit för kvällen går i svart, lila & grått, införskaffat mig apsnygga lila pumps till mina svarta spetstights men upptill har jag inte kommit på än förrutom ett svarta brett bälte.. men det fixar sig !

klackarna i taket kompisar

Inga kommentarer: