måndag 24 november 2008

måndagsbarn

torsdagskvällen bestod av ljusparty hemma hos karin i linde, väldigt trevligt och roligt att träffas igen! vi har preliminärbokat en tjejkväll när sofia kommer hem från thailand så det hoppas jag blir av för jag saknar er :)

sen så hade jag min ullaredsdebut i lördags och överlevde men jag var totalt borta hela söndagen!
jag hade träningsvärk i hela kroppen men det var värt smärtan, resan började tidigt på lörd morgon och när jag kom hem var jag en soppsäck och 2 stora tunga påsar rikare :)
vi sprang runt som galningar allihopa och det var riktigt roligt - en gång till en gång till !
däremot klantade jag till mig och tappade bort min vagn en halvtimme innan bussen skulle avgå så jag fick snabbt springa runt och samla på mig allt som jag hade i vagnen vilket gjorde att jag kom för sent.. lite pinsamt när hela bussen satt och väntade på mig hihi

sönd var jag ändå tvungen att gå upp för det stod kalas på schemat! henkans släkt, mat & spel var en härlig mix som gjorde det till en mysig eftermiddag!

det är så trist när jag börjar tidigare än H, för då kommer jag hem flera timmar före honom och bara väntar på att han ska komma hem ! så den här eftermiddagen har jag försökt fördriva tiden på bästa sätt..shoppa shoppa shoppa! usch, det är verkligen inte okej med tröstshopping !
löning imorgon (:(:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du verkar ha ett sådant himla mysigt liv ! // Lina

Anonym sa...

Ullared, Ullared d e väl för härligt! I löv it! Men som sagt det är alltid lite trix med vagnen, en gång snodde någon min men som tur va hade ja inte mkt i den. Så kan då gå! Ska åka dit snart o shoppa ja me! :)

SofiaCampbell sa...

Shoppade du ännu mer kvinna? Räckte det inte med Ullared? haha:)
Puss!