onsdag 5 november 2008

yesyesyes

YES !
jag fick 50% tjänsten på Bik Bok, sprudlande glädje (:
min första fasta anställning, wow! jag får ta ut semester, vuxet va?
imorgon bär det av till norrköping med moa för att bli inspirerade inför julkampanjen, få tips, gå på workshops, träffa nya människor, kläder.. mumsmums ! love it !

en liten fråga som jag har bollat för mig själv hela förmiddagen, när ska jag få tid till allt annat jag vill göra? resa? se världen? plugga? upptäcka nya saker?
på facebook är det en kvinna från Rom som mailade mig och frågade om jag ville komma till henne i feb 09 & vara aupair.. det låter sjukt lockande ! se italien, plugga lite italienska samtidigt som jag tar hand om en 4 årig urgullig pojke,
MEN hur ska det gå ihop, provanställningen sträcker sig fram till april 09.. dessutom har jag en lägenhet & en underbar H som jag bara inte kan åka ifrån, hjälp mig! tips någon ?

nu har jag iaf varit ute på min dagliga morgonpromenad innan jobbet , skönt & välbehövligt att se lite sol!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis nuttan

Anonym sa...

Grattis raringen!! Detta blir bra ska du se o ett råd från en som e lite äldre..:)lev i nuet o tänk inte så långt framåt än...du har ju precis fått jobbet - det blir skitbra! Megastor kram!

Anonym sa...

Grattis tjejen! :)

Anonym sa...

congratz :) är så stolt över dig!

SofiaCampbell sa...

Underbart ju! Då blir det till att ta en liten funderare nu då så att du får nån koll på livet! kommer hem i morgon, vi rings!
Puss

Michelle sa...

Grattis grattis bruden! Då har du råt till lite extra shopping om två veckor!! LÄNGTAR!!!! :-) Pöss!