tisdag 23 december 2008

dagenföredagen

jaha då var det dags i år igen, julen står för tröskeln och nu börjar verkligen julstämningen krypa inpå, jag börjar känna det nu faktiskt fast det känns ändå overkligt att julafton är redan imorgon !

ikv är det uppesittarkväll framför bingolotto, samtidigt som vi bakar julgodis & slår in paket här hemma och myser järnet efter heldag på stan där det blev ett antal härliga återseenden (izza izza izza:) och en fika med sofia & freddy !
just nu är jag såå barnslig att jag vill öppna julklapparna på en gång !!
jag tjatar som en 5-åring på henrik om att vi ska öppna ikv men han vill vänta tills imorgon innan vi åker till fellingbro för lite julfika.. jag ska bara plocka fram mina hundvalpsögon så löser det sig nog så småningom (:

efter fika i fellingsbro bär det av direkt hem, gasen i botten mot familjen.. älskade familjen!
det kommer bli en superjulafton men juldagen blir förmodligen ännu bättre eftersom vi styr bilen mot västerås och fam. ruth för underbart sällskap, spel skratt & god mat :)

god jul everybody

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, hoppas du hade en mysig jul! D va skoj o träffa er en snuttis på stan, men tråkigt att d bara blev den korta stunden. Men sånt e ju livet nuförtin... Ha d gott raringen! KRAM