fredag 12 december 2008

helgen

äntligen fred, igen! tiden går så sjukt fort..
den här veckan har det varit mycket på jobbet men har även hunnit med att handla julklappar, gått på handboll, haft säsongsavslutningsmys för DH med maja, haft julpyssel för mig själv, after work för hela marieberg vilket var riktigt trevligt och idag vankas det en tur till linde för att träffa familjen & sammanstråla med my ladies för en glöggkväll, alt. idolkväll? jag är riktigt sugen på att se finalen då kevin vinner hela skiten. han måste för annars sliter jag av mig håret!
så därför hoppas jag att jag inte är själv om att vilja se idol..

lörd är det lucia, lite jobb men sen ska jag & H gå på luciakonsert i nikolai kyrkan, ska bli supermys! hoppas det blir riktigt mycket julstämning, på tal om stämning så älskar jag örebro!
stadshuset på stortorget har en lucka som dom öppnar varje dag, jag försöker hålla mig uppdaterad om bilderna för det tycker jag är så fint! sen alla ljus som lyser upp, dom har gjort snölyktor som lyser på broarna, igår stod dom dessutom och bjöd på glögg vid våghustorget.. alltså, åh vad mys!

sönd. var det ett inplanerat födelsedagskalas för johanna men jag får se vad som händer.. en sak är säker och det är jobb och wallander på kvällskvisten!
nu ska jag göra mig iordning och sen svischa bort till linde, heej

1 kommentar:

Anonym sa...

du får gärna dyka upp då, jättegärna! även om emlan inte kan samtidigt. jättejättegärna!