måndag 15 december 2008

julpyssel

söndagen var en deppig dag då allt var negativt fram tills jag kom hem från jobbet och min hjälte H hade lagat en god lasange & sallad, sen hade han köpt pepparkaksdeg, en hjärt-pepparkaksform, julskinka clementiner & glögg för att stilla mitt jul-pyssel-baks-behov !
h a n ä r b ä s t

tredje advent blev riktigt fin med pepparkaksbak som senare övergick till glöggmys, nybakta pepparkakor och ljus i hela lägenheten!

hela veckan går i julens tecken,
månd - fikarunda efter jobbet med sofia & maja, mys
onsd - maja har bjudit in ett stort gäng till julbakskrig, taggad till tusen
tors - sofia & alex kommer hit för att spela spel & äta gott
fred - jobb, och mot kvällen kommer familjen hit och äter lussebullar & dricker glögg
helgen ser ut att tillbringas i sthlm & debbie , JAG LÄNGTAR !!

3 kommentarer:

Ellen sa...

Låter som en go vecka du har framför dej! Ang soffan så är den köpt på Jysk, det var veckans erbjudande så den kostade 4200. Såg att det fanns en liknande på bladet denna vecka, men det är inte bäddsoffa tror jag. Min var ju bäddsoffa. Men kolla, den är säkert inte dyr även om de inte är på erbjudande.Det är ju jysk, så finns väl finare, men jag är nöjd för de priset! Hoppas vi ses i jul! Kramar

Karin sa...

ELINA KOLLA IN DETTA =) ATT VI SKA ÅKA PÅ DETTA WOOHOOO http://www.screentours.com/tour.php/satc/

Anonym sa...

vad mysigt! nu vart jag hungrig, hälsa H och kom snart hem, puss:)