måndag 8 december 2008

jag kan inte stå på huvudet

nya reklamblad = ny vecka
hela hallen var full av reklam när jag kom hem idag..jag älskar reklamblad !
dom flesta avskyr dom men jag har tyckt om att leta billiga priser ända sedan jag var liten.. haha sjuk unge!

helgen har sprungit förbi.. julbord två dagar i rad, först var det julbord på björkhyttevägen med det gamla goa gänget från 37:an, vilket drag det blev när vi satte igång kaerokemaskinen (so back in the days, vart har du singstar björn?) och sjöng för full hals.. sååå kul !
lörd var det dags att besöka frimis med bikbok-tjejerna och äta för full hals ist..vilket julbord!
jag var så mätt att jag knappt orkade röra på kroppen i takt till musiken när alla borden hade plockats undan och frimis förvandlades från julbords-frimis till vanliga frimis :)
sönd var riktigt seg.. jag & H julshoppade tills jag började jobba, måste få skryta med att ALLA mina julklappar är fixade nu ! riktigt stolt alltså !
efter jobbet var det en fika med mariette, snackade en massa strunt men hann även med att få en hel del seriöst sagt också så nu till veckan kan det möjligtvis vankas en intervju för min del, jag är intresserad men vi får se hur det utvecklas !
kvällen skulle bjuda på en modevisning som sara skulle hålla i på njuta, men det hela slutade med en pizza framför wallander! jag har lite dåligt samvete att jag inte gick ..

veckan som ligger framför är det mycket som ska göras på bik bok men nu är det inte långt kvar till jul ! jag längtar så, dock inte till allt jobb under mellandagarna .. kom gärna ut till marieberg då och förgyll mina dagar där :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

heyheyheeey, vadå för intervju tjejen? :D

ses på söndag? språka ihop dig med emlan om tid ni dyker upp :D

Anonym sa...

Ja, ja håller me föregående talare - vaddå för intervju?? :)
O du, du e inte helt knäpp ang detta med reklamblad, ja e likadan..hehe.. Billigt ska d va vetja! Ses snart o jaa..kanske tar en tripp förbi Marieberg för o se dig in action! höhö.. Kramen

SofiaCampbell sa...

Nu var det så där längesen igen. Usch och fy, jag saknar dig.