söndag 21 mars 2010

tjugoförsta mars

har bestämt mig för att ge bloggen en andra chans efter många om och men, många försök att återuppta skrivandet men för att sedan ta tillbaka det igen.
den enda poäng jag ser med mitt bloggande är att jag tycker det är roligt att läsa vad som glädjer mig, tynger mig, vad jag gör om dagarna och sånt som är totalt ointressant för andra men som mitt egocentriska jag gillar att läsa senare i livet!

tänk att kunna gå tillbaka på ett sådant enkelt sätt och på bara en sekund bli helt sentimental i vissa fall men att te.x bara en sån sak som att minnas att just den 21 mars 2010 hade jag så sjukt svårt att somna och började därför, efter många vändor inne på facebook, trixa och fixa lite med gamla bloggen som är helt igen-dammad efter snart 1 års break!

i'm back on track

3 kommentarer:

Jenny sa...

yeeeeeeees!

Karin sa...

wohoo då är vi 2 igen då som gör ett försök med våra bloggar :)

elina sa...

ja verkligen! :)