torsdag 25 mars 2010

uruseltattvarapank

löning idag, love it!
pengarna slut idag, hate it!

jag är nästan helt seriös, det märks att jag inte har jobbat något förra månaden med tanke på att jag låg på sjukhus och latade mig för att sedan flytta över till ryggläge i soffan i drygt en månad.
okej pengar är inte allt här i livet, men till viss del - jo!
särskilt när man te.x ska till barcelona och roa sig med världens bästa och bara en sån liten skitgrej som att monki öppnade i örebro idag, hallå! då behöver man pengar!
jag unnade mig tillslut en tröja efter många funderingar och uträkningar på hur jag ska lägga om min budget.."man kan ju dra in på matpengarna om det skulle behövas" funkar alltid!
kommer säkert lämna tillbaka den om några dagar ändå, brukar köra på det kortet för då känns det ändå som att man har handlat.

sen har jag storstädat hela lägenheten vilket jag är otroligt nöjd med och smaksatt potatismoset lite väääl mycket kanske. H vägrade äta det, haha!
hej hej glamourösa liv

1 kommentar:

Ems sa...

sv: Ja, dom är för underbara tamigtusan! Och vet du?
-Du är också underbar! <3