onsdag 24 mars 2010

tvångstanke

inne på sista veckan som sjukskriven..jag har ju haft ett break från den trista gråa vardagen och gjort lite drastiska förändringar i mitt liv, te.x bytt ut en klaff - känn på den! nu har jag inte bara ett coolt ärr på bröstkorgen utan två. 9 veckor har gått sjukt fort alltså, verkligen lagom lång tid för att njuta av härliga sovmornar och inga måsten utan att tycka det blir för långtråkigt !
men jag är back on track månd 29 mars, watch out universitet !

idag hade vi p-möte på jobbet och jag är verkligen inte van vid att gå upp tidigt märkte jag. snoozade i 25 min innan jag kände att om jag inte går upp nu kommer jag missa mötet så på med något stort svart och hälla i mig teet (varning! häll aldrig i dig te som precis kokat upp) som förde med sig fina brännsår i hela gommen, typiskt mig att måste dricka upp teet trots att jag inte behöver! det kan man kalla tvångstanke hos mig, allt som är ät/drick-bart får jag inte bara strunta i..särskilt inte om jag har betalat för det ! snål säger vissa, kan nog instämma på den punkten faktiskt. men annars - bara ekonomisk ; )

på jobbet fick vi reda på årsresultaten för vår butik, hela sverige osv och jag bara måste höja mig själv till skyarna och skryta om att jag var sveriges tredje bästa säljare under hela 2009 ! LÄSTE NI ORDENTLIGT? tredje bästa säljare, det klingar fint hos mig! jag tog brons lixom! jag borde verkligen få medalj haha.
men ett påskägg från chefen blev det och jag gillar ju socker.
(påskägget är uppätet redan - tvångstanke?)

1 kommentar:

Jenny sa...

Woooow! du är grym my bejb!!