måndag 18 oktober 2010

artonde oktober

poff - och där försvann helgen!
en helg går iof. väldigt fort när man slutar kl 22 på fred och börjar kl 06 på månd men jag ska inte klaga! hann med helhelg i linde, var till mormors grav och pysslade om den lite, och det blev så höstigt och fint! :)



jag mami & papi tog en långpromenad med malte, superfint väder!





sedan spenderade jag tid med underbara människor!
min väldans fina underbara emelie bjöd på inflyttningsfika i hennes supermysiga lägenhet! hon hade dukat till fest med både glutenfria bakelser och glass i stora lass! hon vet vad som går hem hos mig! :)



därefter räcerbrummade jag bort till bibbsons place med sofia där det var time for tacoooo! tacos är inte fy skam det, och alltid lika fint att träffa er :)
ni får också en bild på när ni drygar er!

1 kommentar:

Ems sa...

Klart man bullar upp när man får sånt finbesök ;)
Arvingarna den 13de, glöm ej!!!