måndag 8 november 2010

såatteeeh

lördagen bjöd på maskerad och festligheter hos malin och jonatan! en riktigt rolig förfest men lagkamp & musikquiz hade de styrt upp innan vi sjappade iväg hela högen till hotellet!
det är så lustigt med hotellet, för om det inte är parkfest eller annandagen, så kan det vara knökfullt men det kan också vara typ 20 pers! man vet lixom aldrig!

just i lördags var det knökfullt och vakterna vrålar i öronen på folk (bokstavligt talat) att vi lika gärna kunde gå hem för det släpper inte in fler folk! så där ska det jämt låta, som att lindehotell är stället alla vill till jämt! det gör mig lite irriterad, förstår varför de inte kan ta in fler folk än antalet tillåtna pga. brandrisk och sånt men när det tågar ut flera högar med folk så kan vakterna "fortfarande inte släppa in fler" bara för att de tror att de är så märkvärdiga, och tror då att vi ska ge upp! men icke!
fånge som jag var, kände jag min plikt att leva upp lite till det också! kriminell som jag är plankade jag och några av mina vapendragare in genom herrtoaletten! känn på den vakten!

nu blev det värsta utlägget kring det, men trevligt var det! som alltid :)

 
Posted by Picasa

Inga kommentarer: