fredag 12 november 2010

vägra novemberdepp!

precis, ni hörde rätt! vägra novemberdeppet!
jag har bestämt mig för att inte hamna i någon novemberdvala trots den fina vintervärlden som infann sig i veckan men som redan nu har omvandlats till slaskgråvärlden!

det här är en bra månad, jag tänker lyssna på "two doors cinema club" varje dag för då kommer mitt humör vara tipptoppbra och jag kommer vilja dansa hela dagen!
jag har ändå en hel del att se fram emot, göteborg och julshopping med h, bowling ikv med jobbargänget, maskerad har jag redan betat av och sen är det julfester hit och dit!
bra uppladdning inför stressiga, supermysiga december!

och kl 15 idag händer något stort i mitt liv - jag ska gymma! tacka vet jag schyssta suss som drar med mig! jag behöver någon som släpar med mig!

freeedag = jippie yay yippie yay!

1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Härligt Elina, finns ingen anledning att novemberdeppa! :)

Ha det riktigt trevligt på gymmet!
Kram Sara