onsdag 24 november 2010

torsdag

jag är i fixartagen den här veckan vilket känns bra!
tråkiga men nödvändiga saker som måste ringas om och fixas till. tur att jag älskar to do-listor, så jag kan få stryka något tråkigt när det är klart, då känns det alltid lite bättre :)

igår fick jag reda på att jag kan få fortsatt på "stoneridge" efter nyår, ni ska bara veta hur kluven jag är! jag vill fortsätta jobba och spara pengar så jag kan dra en långresa sen men när ska jag resa isf? och när ska jag börja plugga igen? isf vart någonstans? vill ifrån örebro? ja, något som är säkert iaf!

jag är inne i en period nu när allt känns så fel, och att jag gärna beklagar mig över hur lite jag har gjort sen jag slutade gymnasiet!
självklart är jag jättenöjd med att jag hela tiden har haft jobb och att jag började plugga men samtidigt, så vill jag så mycket mer!
yes, nu talar jag ut så det skriker om det med när ska man hinna allt man vill? :)

just nu vill jag bara åka långt härifrån, till ett varmt ställe med strand


3 kommentarer:

SofiaCampbell sa...

Du har gjort en hel del min vän. Be proud! Du kommer snart iväg på en långresa ska du se!!

Susanne sa...

Please stay på Stoneridge with meeeeeeee fram till sommarn!!! Du är bara 21, du hinner med allt, promise ;)

soffan sa...

men du, du är inte sugen på att åka transibiriska järnvägen med mig och nina, tänk dig...tillbringa några veckor i ett tåg, moskva till vladivostok i kyla och bland vodkaryssar. aah du gillar idén eller hur=)