måndag 24 maj 2010

balkong-debuten

ni ska bara veta vad jag njuter! åh vad jag älskar vår balkong, den är fullkomligt lovely!
i fredags spenderade jag och h vår eftermiddag/kväll på marieberg, sprang runt som galningar och jämförde priser, måttade och tillslut fastnade vi för ett bord + stolar på clas ohlson för BARA 400 spenar, man kan alltid lita på classe! :)
fina stolsdynor, en duk, en liten klotgrill som ska gå varm i sommar (välkommen hit på grillkväll) och en plastblomma i kruka (jag ska förklara varför plastblomma) pryder vår balkong nu och den är såååå fin :)

finare blir den som sagt, plastblomman tog jag i all hast när jag stod på ikea och hade beslutsångest för att klockan var 5 i 8 och jag insåg att jag inte skulle hinna till plantagen! vart tar all tiden vägen kan man ju fundera över! men som sagt,plastblomman är v e r k l i g e n bara permanent! jag ska lägga ut en bild på fina balkongen snart! vårt bästa rum numera :)

så nu sitter jag här med solen i fejan, dricker kaffe och lyssnar på p3! veckan kan inte starta bättre :)

Inga kommentarer: