fredag 7 maj 2010

trötter

så fort jag väl ska börja skumma igenom kurslitt. somnar jag. vad beror det på?

idag är det fredag! fina fredag! jag och henkebenke ska bege oss ut på stan en sväng efter att han har slutat, det är förmodligen därför jag sover för då går tiden fortare!
måste hitta något att ha på mig, typ något fint i en annan färg än svart! jag älskar svart och har svårt för andra färger på kläder än svart! vi ska på 40-års galej imorgon och bröllop nästa helg så svart är inte okej! dessutom har jag hört att man inte heller får ha rött på bröllop, det betyder att man är älskarinna till brudgummen hihi. jag blir lite fnissig vid bara tanken.
men okej, nu när sommaren kommer vill man ha lite färg så jag ska göra mitt bästa, gå in för det här seriöst och ge lite färgglada klänningar ute i butikerna en chans åtminstone.

Inga kommentarer: