torsdag 27 maj 2010

nya bästa vännen

att åka på invigning av elgiganten megastore i örebro kl. 00 natten till idag är en upplevelse i sig när media markt öppnar precis bredvid kl. 06 och de försöker bräcka varandra hela tiden! jag henrik och adam tog oss en tur vid 23-tiden igår och var sådär härligt optimistiska till att vi skulle få med oss ett ps3 och en systemkamera hem inom några timmar och ändå kunna få sova lite innan jobb väntade på oss men tji fick vi!

vi stod ut i 2,5 h och då hade vi knappt hunnit halvvägs med vårt köande till elgiganten, kunde nästan liknas vid himmelriket igår! jag överdriver inte om jag säger att det var tusentals människor där som ville in genom entrén som var utsmyckad med en superstor neongul skylt!
vi insåg tillslut att det var meningslöst trots att det var folkfest, det bjöds på äpplen, kaffe och godis. däremot saknade vi markoolioo typ, vart var han lixom?
vi åkte hem vid kl 01.30 och somnade som små söta lammungar, hjälp vad jag frös alltså!

men nu låter det som att jag aldrig fick min systemkamera och henrik aldrig fick sitt ps3, eller hur? men där har ni fel! jag är inte den som ger upp i första taget, (om det inte är iskallt, jag inte är trött och det finns ett slut på kön vill säga) så jag vässade armbågarna och begav mig ut igen när henrik åkte till jobbet!
och gissa om jag är nöjd, hemma tre timmar senare och en nikon rikare!
watch out för annars blir ni med på bild!

Inga kommentarer: