torsdag 6 maj 2010

veckans babe



veckans babe utser jag till underbara emelie larsson som lämnar landet, vårt svea rike idag! jag kommer sakna henne till tusen! hujedamej, men jag fick äran att träffa henne igår kväll och vi mosade cheezballs samtidigt som vi gick igenom hela resväskan och lite facebook-kontakter! we love facebook!
usch vad jag kommer sakna hennes skratt och flams! men hon kommer få det hur bra som helst! jag menar, man kan ju inte hålla henne för sig själv, så ego är jag faktiskt inte. jag delar med mig av det underbara jag har till rhodos så nu vill jag verkligen att rhodos visar tacksamhet! längtar redan till hon är hemma, då ska det firas!

annars har jag landat ganska bra här hemma, inställd föreläsning idag så vi la om planerna och tänkte köra en utflykt men solen har ju tendens att gå i moln! så vi satte oss på pizza planet och slukade buffé ist.

pluggeri och pluggera, alltså! den här kursen är inte ens värd att lägga ner tid på. känns trist eftersom jag hade ganska höga förväntningar, jag är ju en sån där nördig typ som vill lära mig och om jag inte har det mesta under kontroll blir jag typ en mes som kan börja gråta över minsta lilla. typ som att jag inte har öppnat en enda bok den här kursen! och nu ska vi göra ett arbete..men mina kurskamrater har övertalat mig om att vi fixar det. och ja, det gör vi!

måste även tillägga att csn inte räcker till! jag vill ha allt jag ser! inne i en sån period nu, och pengarna är ju självklart redan slut! räknar man med något annat den här tiden på månaden eller? 25-6= 19 dagar kvar!
ny kampanj på H&M där de har urbra bikini-delar för 49:- st i massa olika modeller och färger, riktigt fräscha! och inte ens då har jag råd. med en ynka bikini-trosa. det känns i hjärtat ska jag säga er! var barmhärtiga, dela med er till en fattig kyrkråtta som mig

1 kommentar:

sofia sa...

likadant för mig, på en vecka så är större delen av csn borta *poff* det är inge kul att vara student