måndag 18 april 2011

18 april

vill bara meddela att trädgårdsarbete är terapi!
spenderat hela helgen ute i trädgården och njutit av solen, familjen och några koppar kaffe då och då!

vi tog en sväng om i lördags och betade av lindes mysiga affärer, olivia fick en jättefin ljushållare av mig i namnsdagspresent/"inflyttningspresent", eftersom hon har målat om sitt rum tyckte storasyster hon behövde lite mysbelysning!

mamma var inte sen med att skämma bort mig, jag fick hjärtan-på-tråd, gulligaste lilla blomman och alex schulmans första bok! ska börja läsa den idag, tycker han är kalas på att skriva!

nu är nattveckan igång, jag känner mig lite efter. seg första jobbnatt, och segare kommer det nog bli natten som kommer med tanke på att jag har svårt att sova när vädret inte samarbetar! jag vill ju ut och njuta av vårvädret som alla andra!
tiden räcker inte till!

1 kommentar:

SofiaCampbell sa...

Synd att du inte hörde av dig så kunde vi har setts en sväng!