måndag 11 april 2011

måndagens plus

idag får min måndag ett stort plus för att solen har värmt fint, att jag slutade tidigt och för en skön simtur, bubblande, bastu och en halvtimmes solarie med lisa!
träningslyx när det är som bäst!

måste passa på att ligga lite i cancerröret innan jag beger mig mot sydligare breddgrader här framåt i maj, både lund och göteborg ska göras osäkert med mina dunderfina vänner!
och det ska väl ändå göras med en lite brunbränd kropp åtminstone!

lagom mör efter det, sen en lång pratstund med mammi innan man bänkar sig i soffan!
får vi se vad dyngtisdag har att erbjuda imorgon! spännande!


jag vill vara brun

2 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Det kommer och tur är väl att alla är lika bleka. ;)

sofisen sa...

uhu nu sätter du press på mig, jag måste också bli brun isåntfall. jag har en känsla av att jag kan bli exluderad från valborgstruppen annars