söndag 10 april 2011

kickass-helg!

jag vill ha fler lediga dagar! så är det bara. men dags att möta verkligheten imorgon igen..
jag har haft en sjukt bra helg i vilket fall!
mia skäringer rockade fredagskvällen! shit vilken kvinna, jag dör!
hon är så rolig så jag vet inte vart jag ska ta vägen, vi låg vikta av skratt..
se hennes föreställning om ni får chansen! man ångrar det inte! :)

lördagen spenderade jag på scrappingmaraton, lyckades göra 5 layouter vilket jag är ganska stolt över! riktigt produktiv måste jag säga, för jag stannade inte hela tiden utan drog mig vid kl 19 för att köra en raggardusch hemma och svira bort till johanna som slog till på både födelsedagsfest och inflyttningsfest! två flugor i en smäll!
trevligt trevligt med tjejsnack, nya bekantskaper och så dammade vi av gamla singstar! hjälp vad längesen, och fortfarande så roligt!
eloise och fångad av en stormvind var högst upp bland hitsen!

idag har vi ju, som jag nämnt tidigare, vår planerade städdag! tanken var att gå all in och även putsa fönsterna men vi pallade inte det.
så vi drog bort till fridhamres och lekte i lekparken och avrundade med indisk hämtmat!

nu är matlådorna gjorda och bingen väntar!
överochut!

Inga kommentarer: